Tuesday, December 20, 2011

Sharing Is Caring ?

Aku nk melalut kejap.. sementara menanti detik nak balik umah jap-jap lagi, aku membebel lah kejap.. bukan ler aku takde keja, tp kalau asyik dok tolong orang lain punyer kerja, ape pekdah.. takde nyer gaji aku naik lebih bulan nih.. so kalau kerja sendiri dah siap, mari lah berlagha di dunia internet jap..

Sejak aku tengok bini aku dah kempis sket, aku rasa berbaloi ler dgn investment yg aku buat utk memastikan dier kembali ke rupa paras dan bentuk yang asal. perubahan jisim yg nyata memberi impak di mata, hati dan perasaan.. puii tony puii..

Dalam aku melepak2 kerja kat cyber nih, abang A nampak aku dok minum Bios Life Slim. Aku cakap ini utk kurus.. tapi abg A tanya boleh reduce kolestrol tak, aku cakap yg aku telan hanyalah untuk kurus..untuk kolestrol tinggi.. so aku propose to take this


Supplement nih pun listed in Physician Desk Reference. Memang patented.. safe, selamat dan PROVEN ... aku tak pernah dengar supplement untuk reduce kolestrol yang ada money back guarantee in 60 days. So after 60 days, kolestrol korang tak turun, refund balik.. so far tak pernah orang mtk refund ...

Kat packaging tuh pun korang nampak lambang hati dan perasaan... kalau korang notis,sedar, baca dan dengar.. ramai orang muda, under age of 40, yang tak gemuk, sihat walafiat, tetiba mati lepas jogging, lepas futsal dan macam2 lagi.. most of them kena stroke... sebab kadar kolestrol yang tinggi.. Jangan ingat korang kurus, kadar kolestrol rendah, sebab trend sekarang, ramai jer orang kurus tapi tinggi kolestrol..

Saper suka sains, baca kat sini how hantu nih berfungsi..

http://www.pdr.net/drugpages/productlabeling.aspx?mpcode=82680210

Tapi dier nak amek Bios Life Slim, sebab after tengok result this video



Actually Bios Life Slim pun bleh utk reduce kolestrol... So apalagi, terus dier pass duit kat aku soh beli.. malam kang aku soh bini aku p beli ler.... gua nak layan citer korea malam2 ... baru ler jiwang karat ...ngehehehhehe

Esok kena ler p cyber jap hantar barang even aku cuti.. sebenarnya aku pun cuti hari nih... tapi sebab ade kerja pagi td, kena ler datang... nih dah petang pun masih tersadai kat sini..hai tony... ko mmg pekerja cemerlang, terbilang dan makin usang... puii tony puii

Sharing is caring... maybe when u share benda elok, which can make them healthy, you will feel happy..

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India