Thursday, December 22, 2011

Plan hujung minggu ini ?




Minggu nih, aku turun melaka lagi... wife aku nk buat appointment bisnes dier, dan aku plak ade appointment yg lebih penting dari itu, MENGURUT.. siap ada extra service lagi.. 2 minggu lepas patutnya aku dah pegi.. tp sebab minggu tuh aku baru lepas abes mengurut 3 hari berturut2 kat shah alam, jadi aku tak sanggup mengurut masa tuh.. tekanan mental menahan sakit dan geli..

Ditambah plak yang tukang urut kat melaka nih, agak ganas cara mengurutnya, maka persediaan mental, zahir dan batin perlu dalam keadaan sempurna.. tunggu ko Pak Yeh, gue datang mengadap atuk..

Masalahnya, kul baper aku nk bertolak balik melaka.. aku tak suka jem.. raya haji hari tuh, aku potong ikut jln belakang, cyberjaya-dengkil-pd-masjid tanah-alor gajah.. tapi tuh siang.. takkan malam aku nk lalu situ.. dah ler hobi wife aku tido dalam keta kalau jalan jauh2.. isk isk.. tak sanggup ler tony.. maybe aku gerak ikut highway mcm biasa kul 12 mlm.. lagi bagus..

Minggu nih jugak,aku nk 'root' galaxy tab aku kalau sempat.. sebab nk install ROM lain.. nak tunggu Ice Cream Sandwich, maybe early January akan keluar.. kalau tak sempat, install ajer lah kat ofis since geng2 aku semua cuti krismas.. tp kena berdoa takde problem pelik2 muncul.. aku tak suka problem yang melibatkan orang, especially kalau melibatkan orang yang dungu piang tentang kerja sendiri.. apsal balik2 aku kena settle kerja korang... tapi memandangkan tahap kesabaran orang umur 30-an nih agak berbeza time aku 20-an, maka selamat ler korang dari maki hamun aku... even tadi member aku cakap, ade orang tuh takut nak panggil aku turun meeting... bagus2.. aman hidup aku..

(Ade iklan ridsect jap, bini aku dok menari2 happy kata dah susut berat badan.. kaco penulisan Usman 'Tony' Awang jer)

Masuknya 2012, seperti biasa, kena pasang azam lagi...yang paling penting, kena sambung balik 'pekerjaan' yang aku stop since bulan puasa hari tuh.dah 1 year menuntut ilmu batin ini, banyak benda aku kena modify to make it success.. hopefully tahun depan, lebih teratur strategi membunuh sang kambing.. wife aku dgn projeknya, so aku bleh lebih fokus ape yang harus aku belajar dan buat sepanjang 2012... pui tony puii..

Ok lah..adios amigos !!! mlm jumaat memanggilmu Tony...

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India