Thursday, December 8, 2011

Cabaran Hari ke-2

Mai tepuk tangan utk diri sendiri... sudah masuk hari ke-2 detox..

jap2.. ade beberapa kerat manusia yg bertanya, apa gila tony nk berblog ? ada ke masa nk berblog.. selalunya, org jenis malas berblog mcm aku nih, hanyalah hangat2 taik kerbau .. tp aku yakin aku boleh terus menulis, lagipun aku dah tutup facebook, so kat situ dah save masa yg banyak..

So bg aku, biar ler ape org nk kata.. tak luak sikit pun lemak kat perut2ku yg membulat ini ... ayuhh.. kita sambung pusingan seterusnya..

For yesterday, perut takde lah memulas2 lagi, cuma dlm kul 4ptg tuh, rushing p toilet.. aku rasa, mybe bkn pasal detox kot.. tp hari nih dlm 4 ptg jugak, perutku lagi memulas.. mungkin baru nk start clean, lantak ler.. so aku kena waspada, tgk trend dan pastikan waktu tersebut, ada toilet berhampiran dengan tempat kejadian.

menjelang tgh mlm, aku tak ngantuk2 lagi.. ini bg aku mmg different sket sebab biasanya, kul 12 aku dah naik longlai.. unless nmpk sambal goreng jawa, aku akan segar bugar kembali..

sambil tuh, akak aku dok whatsapp aku utk merungkai sedikit persoalan diminda, pastuh kena pakai hp wife aku yg touchscreen, maka jd payah ler utk blackberry user mcm aku nih..

tepat kul 1, aku start buat kerja 'topi hitam' aku.. kalau org bugis ckp, 'black hat'..nk crack satu hal, nak guna satu hal, nak analyze satu hal.. ingt nk p sambung tgk bola bila dah kul 2, tp sebab aku tau Real Madrid dah layak and pasti menang, aku lupakan jer lah.. lagipun esoknya, aku nk p kerja kat ofis setelah hampir 3 minggu tersadai di tepi sungai Kelana Jaya..

Mcm aku explain before this, aku x start lg supplement utk kurus, sebab aku wajib detox dulu at least utk first 6 days.. tapi mkn fiber pagi2 ni, buat aku rasa tak terlalu lapar.. lunch aku makan nasi sket, and sepangjang hari, aku makan roti gardenia, ade balance 3 keping tak abes.. even tido lambat pun, kul 1 pagi aku tak lapar lagi..

hopefully kalau start amek supplement utk kurangkan berat badan, efek akan jadi lagi cepat..

anyway, aku dah ade idea sports yg aku leh main relaks2.. ...... ping pong.. yezza, hujung minggu nih, nk p main ping pong ngan man n sly.. hopefully din chick pun bleh join venture sekali.. asyik dok bawak kapal terbang jer.. mai ler pekena smash maut dari aku.. ok din !!!

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India